۱۳۸۸ شهریور ۲۵, چهارشنبه

ا.ن :‌بايد پول مردم را به صنعت نفت سرازير كنيم !!!!! عجبا

جناب ا. ن ديروز در مراسم توديع وزير سابق نفت خواستار تزريق پول مردم در صنعت نفت شده . احتمالا ايشان زماني كه شيرهاي نفت را به روي سفرهاي مردم باز كردند يادشان نبوده كه شيرهاي نفت زيادي باز شده و اين كار به صنعت نفت آسيب مي رساند.از قرار معلوم و به گفته يك مقام آگاه كه نخواست نامش فاش شود مقرر شده است از روز جمعه روز سبز ايران طرح سرازير كردن پول مردم به سوي صنعت نفت آغاز شود اين پروژه ملي توسط مخصصان ايراني و به كمك پرفسور مشايي طراحي و به انجام رسيده است.لازم به ذكر است اين طرح در عرض يك دقيقه طرح شده و يك ركورد جهاني را به ثبت رسانده.در اين طرح لوله 100 اينچي كه از چاه هاي نفت به سوي سفره اي مردم كشيده شده بود و سفره هاي من را از نفت پر كرده بود برعكس خواهد شد.به همين راحتي !!! روز جمعه روز سبز ايران فراموش نشه

۱۳۸۸ شهریور ۲۲, یکشنبه

اعلام مسیرهای راهپیمایی روز جهانی سبز

واحد مركزی خبر: درآستانه فرارسیدن آخرین جمعه ماه رمضان و روز جهانی سبز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مسیرهای هفتگانه راهپیمایی سراسری روز جهانی سبز در تهران را اعلام كردند.

این راهپیمایی از ساعت 10 صبح جمعه 27 / 6 / 1388 به صورت همزمان در سراسر كشور همگام و همصدا با سایر ملل ظلم ستیز و آزاده جهان برگزار می شود.

در تهران نیز مردم مومن و روزه دار از اقشار مختلف با مشت های گره كرده فریاد مرگ برديكتاتور و مرگ بر جنايتكار سرداده و با اتحاد ملی و انسجام اسلامی خود اقتدار و عظمت ایران را به نمایش در می آورند و در موج خروشان برآمده از اقیانوس عظیم اراده های راسخ ملت بزرگ ایران به سوی میعادگاه های نماز جمعه حركت و جنایات ددمنشانه كودتاچيان را به شدت محكوم خواهند كرد و همبستگی شان را با مهدي كروبي اعلام خواهند داشت.

مسیر شماره 1: مسجد امام حسین (ع) ، میدان امام حسین، خیابان انقلاب ، دانشگاه تهران

مسیر شماره 2: مسجد جامع ابوذر، میدان ابوذر، خیابان ابوذر، خیابان شهید برادران حسنی (قلعه مرغی) ، خیابان قزوین، خیابان كارگر، میدان انقلاب دانشگاه تهران.

مسیر شماره 3: مسجد دارالسلام، میدان منیریه، خیابان ولی عصر (عج)، خیابان انقلاب، دانشگاه تهران.

مسیر شماره 4: مسجد امام زمان (عج) ، خیابان آزادی، تقاطع خیابان بهبودی، میدان انقلاب، دانشگاه تهران

مسیر شماره 5: مسجد حضرت ابوالفضل (ع) ، میدان توحید، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان انقلاب، دانشگاه تهران.

مسیر شماره 6: مسجد نور، میدان جهاد، خیابان دكتر فاطمی، خیابان فلسطین ، بلوار كشاورز، دانشگاه تهران.

مسیر شماره 7: مسجد الجواد (ع) ، میدان هفتم تیر، خیابان كریم خان، میدان ولی عصر (عج) ، بلوار كشاورز، دانشگاه تهران